Nowa lokalizacja naszego sklepu: Gdynia ul. Władysława IV 1-5 lokal U8
-
LP35 KIT
14022.58
Shipping within | 24 hours |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | Low stock 1 opak |
The bar code | |
EAN | 5050100290226 |
Tester LP35 (YDT810)
Zaprojektowany dla warsztatowych techników, to bardzo precyzyjne i bardzo szybkie, przystępne cenowo przenośne narzędzie diagnostyczne do testowania układów niskiego ciśnienia w samochodach osobowych, użytkowych i ciężarowych. To jedno narzędzie pozwala przeprowadzać szybkie i dokładne analizy ciśnienia w szerokiej skali wartości dodatnich i ujemnych ciśnienia: od -1 do +35 bar - dlatego właśnie nazwaliśmy je LP35. W odróżnieniu od innych podstawowych narzędzi, jest także zgodne z większością układów niskiego ciśnienia, obsługuje także różne płyny, co eliminuje konieczność używania osobnych narzędzi do ciśnień o wartościach dodatnich i ujemnych. A to oszczędność czasu i pieniędzy. Jeśli dodać do tego funkcję pracy statycznej i dynamicznej, otrzymujemy prawdziwie uniwersalny tester układów niskiego ciśnienia o dużych możliwościach.
Zalety produktów Delphi
- Szybkie i dokładne analizy ciśnienia w szerokiej skali wartości dodatnich i ujemnych ciśnienia (od -1 do +35 bar)
- Eliminuje konieczność używania osobnych narzędzi do ciśnień o wartościach ujemnych i dodatnich
- Nadaje się do wszystkich układów niskiego ciśnienia, w tym obwodu pompy zasilającej, obwodu pompy paliwa, obwodu powrotu paliwa, turbosprężarki, układu SCR, układu Common Rail i GDi
- Zgodny ze wszystkimi typami pojazdów - w zależności od sprawdzanego pojazdu wymagane może być dodatkowe złącze
- Obsługuje różne płyny: powietrze, paliwo, olej i dodatki
- Dodatkowa zdolność do pracy dynamicznej pozwala diagnostom monitorować ciśnienie i wykrywać błędy, które mogą ujawniać się tylko w trakcie jazdy
Za pomocą YDT810 można diagnozować:
- pompay paliwa i obwody powrotne paliwa,
- turbosprężarki
- Systemy SCR, Common Rail i GDI
Można wykonać następujące procedury:
- diagnostyka zatkanych filtrów;
- dynamiczna próba drogowa;
- diagnostyka szczelności obwodu (sprawdzenie obecności powietrza);
- pracować z różnymi cieczami (paliwo, olej, dodatki), a także z powietrzem;
- pomiary w szerokim zakresie ciśnień od -1 do +35 bar (istnieje odpowiedni czujnik ciśnienia)
- pomiar nadciśnienia i podciśnienia z dokładnymi odczytami na wyświetlaczu.