• LP35 KIT

Product code: YDT810
14022.58
14022.58
opak Add to wishlist
The loyalty program is only available for logged in customers.
Shipping within 24 hours
Shipping price The Lack Of
The Availability Of Low stock
EAN 5050100290226
image

Tester LP35 (YDT810)

Zaprojektowany dla warsztatowych techników, to bardzo precyzyjne i bardzo szybkie, przystępne cenowo przenośne narzędzie diagnostyczne do testowania układów niskiego ciśnienia w samochodach osobowych, użytkowych i ciężarowych. To jedno narzędzie pozwala przeprowadzać szybkie i dokładne analizy ciśnienia w szerokiej skali wartości dodatnich i ujemnych ciśnienia: od -1 do +35 bar - dlatego właśnie nazwaliśmy je LP35. W odróżnieniu od innych podstawowych narzędzi, jest także zgodne z większością układów niskiego ciśnienia, obsługuje także różne płyny, co eliminuje konieczność używania osobnych narzędzi do ciśnień o wartościach dodatnich i ujemnych. A to oszczędność czasu i pieniędzy. Jeśli dodać do tego funkcję pracy statycznej i dynamicznej, otrzymujemy prawdziwie uniwersalny tester układów niskiego ciśnienia o dużych możliwościach.

image
image

Zalety produktów Delphi

  • Szybkie i dokładne analizy ciśnienia w szerokiej skali wartości dodatnich i ujemnych ciśnienia (od -1 do +35 bar)
  • Eliminuje konieczność używania osobnych narzędzi do ciśnień o wartościach ujemnych i dodatnich
  • Nadaje się do wszystkich układów niskiego ciśnienia, w tym obwodu pompy zasilającej, obwodu pompy paliwa, obwodu powrotu paliwa, turbosprężarki, układu SCR, układu Common Rail i GDi
  • Zgodny ze wszystkimi typami pojazdów - w zależności od sprawdzanego pojazdu wymagane może być dodatkowe złącze
  • Obsługuje różne płyny: powietrze, paliwo, olej i dodatki
  • Dodatkowa zdolność do pracy dynamicznej pozwala diagnostom monitorować ciśnienie i wykrywać błędy, które mogą ujawniać się tylko w trakcie jazdy

Za pomocą YDT810 można diagnozować:

  • pompay paliwa i obwody powrotne paliwa,
  • turbosprężarki
  • Systemy SCR, Common Rail i GDI

Można wykonać następujące procedury:

  • diagnostyka zatkanych filtrów;
  • dynamiczna próba drogowa;
  • diagnostyka szczelności obwodu (sprawdzenie obecności powietrza);
  • pracować z różnymi cieczami (paliwo, olej, dodatki), a także z powietrzem;
  • pomiary w szerokim zakresie ciśnień od -1 do +35 bar (istnieje odpowiedni czujnik ciśnienia)
  • pomiar nadciśnienia i podciśnienia z dokładnymi odczytami na wyświetlaczu.
image
There is currently no comments or ratings for this product.