• Tarcza hamulcowa MAZDA 626 2.0

Symbol: DF1998
127.43
127.43
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 18.99
Odbiór Osobisty - Warszawa 0
Odbiór osobisty - Gdynia 0
Paczkomaty InPost 18.99
Kurier FedEx 21
Kurier DHL 21
Paczkomaty inpost pobranie 24
Kurier FedEx Pobranie 25
Dostępność Średnia dostępność
EAN 5012445088609

Zamówienie telefoniczne: +48 697 993 360

Tarcza hamulcowa na przednią oś HONDA

producent: LUCAS (aktualnie TRW)

nr.kat. DF1998

CENA ZA 1SZT. KOMPLET NA OŚ TO 2SZT.

ZDJĘCIE POGLĄDOWE

ZASTOSOWANIE:

  • Mazda 626 II (GC) 2.0 (FE (8V)) 1998ccm 101KM/74kW 1985/08-1987/09 z ABS
  • Mazda 626 II (GC) 2.0 (FE (8V)) 1998ccm 120KM/88kW 1986/01-1987/09 z ABS
  • Mazda 626 II (GC) 2.0 (GC1) (FE-3L FE-3M) 1998ccm 92KM/68kW 1986/10-1990/01 z ABS
  • Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 (FE (8V)) 1998ccm 101KM/74kW 1985/08-1987/09 z ABS
  • Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 (FE (8V)) 1998ccm 120KM/88kW 1986/01-1987/09 z ABS
  • Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 (FE (8V)) 1998ccm 93KM/68kW 1985/08-1987/09 z ABS

 

  • Wysokość [mm]:34,6
  • Wymiar gwintu:10,6
  • Ilość otworów:4
  • Typ tarczy hamulcowej:wentylowany
  • średnica zewnętrzna [mm]:250,2
  • Ø rozmieszczenia otworów [mm]:94
  • Minimalna grubość [mm]:18,5
  • Średnica otworu centrującego [mm]:75
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]:20
  • Typy referencyjne:wymienialny
Liczba otworów:
4
Numer katalogowy oryginału:
MAZDA G091-33-251, MAZDA G091-33-251A, MAZDA G091-33-251B, MAZDA G091-33-251C, MAZDA GB40-33-251A, MAZDA GF31-33-251, MAZDA GF31-33-251A
Numery katalogowe zamienników:
ASHIKA 60-03-334C, BREMBO 09.5219.10, BREMSI CD6342V, CIFAM 800-272, DELPHI BG2374, DELPHI BG2512, DELPHI BG2512C, EUROBRAKE 5815203218, FERODO DDF342, FERODO DDF376, GIRLING 6019981, JAPANPARTS DI-334C, JAPKO 60334C, JURID 561279J, JURID 561398J, KAVO PARTS BR-4710-C, MINTEX MDC580, NK 203218, PROTECHNIC PRD2206, TRISCAN 8120 50109
Wysokość mm:
35
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.