-
HD3000 KIT
13113.07
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Mało 1 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5050100303162 |
Zamówienie telefoniczne: +48 697 993 360
Tester układów wysokiego ciśnienia HD3000
Nasz opatentowany tester HD3000 (numer części YDT840), stworzony dla warsztatów specjalistycznych, upraszcza diagnostykę błędów w układach paliwowych wysokiego ciśnienia w silnikach diesla i benzynowych używanych obecnie i w przyszłości w pojazdach wszystkich typów. To jedno narzędzie pozwala użytkownikom bezpiecznie ustawiać i elektronicznie sterować dowolnym ciśnieniowym punktem kontrolnym w zakresie wartości ciśnienia do 3000 bar, aby przetestować pełną skalę ciśnienia i sprawdzić działanie układu wtrysku paliwa - wcześniej ten poziom elastyczności, dokładności i zdolności generowania ciśnienia był osiągalny tylko na specjalnych stanowiskach testowych dedykowanych do indywidualnych układów. Nasz tester, zawierający elektroniczny sterownik, blok hydrauliczny oraz moduł elektryczny, oferuje szereg dedykowanych procedur testowych, a także procedurę czyszczenia zaworu IMV. Wszystko to można osiągnąć bez zmieniania parametrów ECU, demontażu układu wtrysku paliwa czy wyprowadzania pojazdu na jazdę próbną - co oszczędza warsztatom czas i pozwala szybciej realizować prace serwisowe.Tester układów wysokiego ciśnienia HD3000
Tester HD3000 oferuje wiele prostych i funkcjonalnych procedur testowych, w tym:
- Wydajność pompy przy pracującym silniku: sprawdza zdolność pompy do generowania ciśnienia przy obrotach rozruchowych.
- Rutynowy test wydajności pompy dla rozwiązań Delphi: sprawdza zdolność pompy do generowania wymaganego ciśnienia i przepływu.
- Test wydajności pompy bez procedury, dla wszystkich marek: sprawdza zdolność pompy do generowania ciśnienia na biegu jałowym poprzez ręczne sterowanie mechanizmami wykonawczymi pojazdu - ten tryb jest przeznaczony dla rozwiązań Delphi oraz innych marek bez predefiniowanej procedury w ECU silnika.
- Przepływ powrotny wtryskiwacza pod obciążeniem na biegu jałowym: sprawdza działanie wtryskiwaczy pod obciążeniem (wymóg wydajności pompy) na biegu jałowym.
- Test przelewu zaworu wysokiego ciśnienia: sprawdza działanie zaworu wysokiego ciśnienia poprzez sterowanie ręczne.
- Czyszczenie IMV: usuwa złogi lakieropochodne z zaworu IMV, przywracając mu parametry zgodne z pierwotną specyfikacją - wymaga rozpuszczalnikowego zestawu do czyszczenia, numer części 9001-908.
Tester zapewnia także kilka testów dla konkretnych układów:
- Układy Delphi do samochodów ciężarowych: mierzy szczytowe ciśnienie przy obrotach rozruchowych w układach F2E, a także ciśnienie przy obrotach rozruchowych i podczas pracy w układach EUP.
- Układy Common Rail dla samochodów ciężarowych: wykonuje te same testy co tester dla lekkich pojazdów użytkowych przy ciśnieniu do 3000 bar.
- Układy GDI: mierzy naturalne ciśnienie przy obrotach rozruchowych.
- Ponieważ tester HD3000 jest wyposażony w czujnik ciśnienia, można go również używać do sprawdzania niestabilności parametrów elektrycznych czujnika ciśnienia zamontowanego na szynie silnika. Wartości parametrów można porównywać bezpośrednio z wartościami zmierzonymi przez czujnik ciśnienia testera HD3000, kiedy ten jest podłączony do układu wysokiego ciśnienia.
Zalety produktu Delphi:
Kompletny zestaw hydrauliczny do diagnostyki na pojazdach wszystkich marek układów paliwowych wysokiego ciśnienia w zakresie wartości ciśnienia do 3000 bar
Obejmuje wiele dedykowanych procedur testowych zapewniających gruntowną analizę wszystkich funkcji ciśnieniowych układu
Dodatkowa procedura czyszczenia usuwająca złogi lakieropochodne z zaworu IMV, by przywrócić go do stanu „jak nowy"
Obsługuje układy paliwowe wysokiego ciśnienia w silnikach diesla i benzynowych używanych obecnie i w przyszłości: Common Rail, GDi, EUI i EUP
Obsługuje wszystkie typy pojazdów: samochody osobowe, lekkie użytkowe, ciężarowe i maszyny rolnicze
Zgodny z pełną linią skrzynek testowych mini, co pozwala obsługiwać szerszą gamę instalacji elektrycznych
Funkcja automatycznego wykrywania układu zapewnia dobranie odpowiedniego prądu do zaworu elektrycznego pojazdu, dzięki czemu narzędzie napędza go prawidłowo i bezpiecznie