-
Filtr oleju


3,11 zł Netto
3,82 zł Brutto 0 zł Netto
3,82 zł Brutto 0 zł Netto

od 300 zł do 20 000 zł
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 18,99 zł Brutto |
Dostępność |
Mało
![]() |
Kod kreskowy | |
EAN | 5904608005977 |
Zamówienie telefoniczne: +48 697 993 360
Filtr oleju Filtron OP597
Parametry:
- zawór zwrotny
- zawór ograniczający ciśnienie
- Wysokość [mm]: 98
- z zaworem zwrotnym
- Wymiar gwintu: M 20x1,5
- Średnica zewnętrzna [mm]: 83
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 63
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 55
Numery zamienników:
X146, X147, 3521840, 3891893, 5016958, 0986452041, 0986452555, 0986AF0070, 108OS, 2025, 2095, 2112, 2326000, 4311, ADM52105, BC1284, C413, C414, C480, DGMO109, DGMO131, DO853A, DO854, E92Z6731A, EDL156, EFL314, EFL383, EFL487, ELH4454, EOF154, EXL149, EXL162, F116, F208, FL821, FO307, FO307S, FO315, FT4911, FT5216, FX0067, FX0174, GFE359, GL590, H97W08, J1313007, J1313015, JFO307, JFO307S
Zastosowania:
- Ford (2 modele)
- Ford PROBE I 2.2 GT (LC22T) 2184ccm 147KM/108kW 1988/08-1992/12
- Ford PROBE II (ECP) 2.0 16V (FS) 1991ccm 116KM/85kW 1993/10-1998/03
- Szczegóły: Rok prod. do: 1996/02
- Kia (1 model)
- Kia RETONA samochód terenowy zamknięty (FK) 2.0 16V (FE (16V)) 1998ccm 128KM/94kW 2000/05-2001/12
- Mazda (4 modele)
- Mazda 626 III (GD) 2.0 (GDEP) (FE (12V)) 1998ccm 90KM/66kW 1987/09-1990/10
- Szczegóły: Kod silnika: FEA Kat.
- Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 (GDEP) (FE (8V)) 1998ccm 90KM/66kW 1987/09-1990/10
- Szczegóły: Kod silnika: FEA Kat.
- Mazda 626 III Hatchback (GD) 2.0 (GDEP) (FE (8V)) 1998ccm 90KM/66kW 1987/09-1990/10
- Szczegóły: Kod silnika: FEA Kat.
- Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 (GVEW) (FE (8V)) 1998ccm 90KM/66kW 1988/10-1997/09
- Szczegóły: Kod silnika: FEA Kat.
- Volvo (2 modele)
- Volvo XC70 II (136) T5 AWD (B 5254 T12) 2497ccm 254KM/187kW 2015/08-2016/12
- Volvo XC70 II (136) T6 AWD (B 5254 T14) 2497ccm 249KM/183kW 2015/03-2016/12
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
