• Szczypce do skręcania przewodów

Symbol: 38896
584.15
584.15
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Paczkomaty inpost pobranie 0
Odbiór Osobisty - Warszawa 0
Odbiór osobisty - Gdynia 0
Kurier FedEx Pobranie 0
Paczkomaty InPost 0
Kurier FedEx 0
Kurier DHL 0
Dostępność Ostatnie sztuki !
EAN 5010559388967

Zamówienie telefoniczne: +48 697 993 360

image

Stosowany głównie w przemyśle lotniczym, obronnym oraz w wyścigach do bezpiecznego skręcania drutu w krytycznych zastosowaniach. Wykonany ze stali chromowo-wanadowej, hartowanej, odpuszczonej z pomalowanymi uchwytami, chromowaną spiralną śrubą i wypolerowanymi powierzchniami. Maksymalna średnica drutu: przy skręcaniu o średnicy do 1,5 mm, do cięcia 2,5 mm. (stal nierdzewna). Produkt zapakowany.

producent: Draper Tools

nr. katalogowy: 38896

image
image

Draper Tools

jest firmą rodzinną, założoną w 1919 r. w Wielkiej Brytanii przez Berta Drapera. Obecnie trzecie już pokolenie zarządza przedsiębiorstwem, które stało się największym centrum dystrybucyjnym narzędzi na Wyspach Brytyjskich i dostawcą do ponad 60 krajów.

Posiada 273 centrale. W swojej ofercie ma ponad dziewięć tysięcy linii produktów, poddanych kontroli jakości na każdym etapie produkcji. Zasadą dotyczącą wszystkich produktów tej marki jest ustanawianie najwyższych standardów w swoich laboratoriach. Ponadto, prowadzi niezależne testy produktów tak zwanego wysokiego ryzyka.

Narzędzia perfekcyjne - od paska ściernego, przez wiertła (do drewna, metalu, widiowe do betonu), tarcze do cięcia, brzeszczoty, przez wkrętarki i nitownice, aż po wiertarki i wyrzynarki. Narzędzia budowlane i wykończeniowe. Pneumatyczne, ogrodowe, pomiarowe i ślusarskie. Rowerowe, turystyczne. Nasadki, klucze, pokrętła. Sprzęt spawalniczy, części do narzędzi. Nawet meble warsztatowe. Wszystko to znajdziemy w ofercie Draper. Wszystko przetestowane, solidne, najwyższej jakości. Pewne i niezawodne.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.