• DELPHI Tester układów niskiego ciśnienia- YDT810

Symbol: YDT810
6999.00
6999.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Odbiór Osobisty - Warszawa 0
Odbiór osobisty - Gdynia 0
Kurier FedEx 0
Kurier DHL 0
Dostępność Mało
EAN 5901477107375

Zamówienie telefoniczne: +48 697 993 360

image

Tester LP35 (YDT810)

Zaprojektowany dla warsztatowych techników, to bardzo precyzyjne i bardzo szybkie, przystępne cenowo przenośne narzędzie diagnostyczne do testowania układów niskiego ciśnienia w samochodach osobowych, użytkowych i ciężarowych. To jedno narzędzie pozwala przeprowadzać szybkie i dokładne analizy ciśnienia w szerokiej skali wartości dodatnich i ujemnych ciśnienia: od -1 do +35 bar - dlatego właśnie nazwaliśmy je LP35. W odróżnieniu od innych podstawowych narzędzi, jest także zgodne z większością układów niskiego ciśnienia, obsługuje także różne płyny, co eliminuje konieczność używania osobnych narzędzi do ciśnień o wartościach dodatnich i ujemnych. A to oszczędność czasu i pieniędzy. Jeśli dodać do tego funkcję pracy statycznej i dynamicznej, otrzymujemy prawdziwie uniwersalny tester układów niskiego ciśnienia o dużych możliwościach.

image
image

Zalety produktów Delphi

  • Szybkie i dokładne analizy ciśnienia w szerokiej skali wartości dodatnich i ujemnych ciśnienia (od -1 do +35 bar)
  • Eliminuje konieczność używania osobnych narzędzi do ciśnień o wartościach ujemnych i dodatnich
  • Nadaje się do wszystkich układów niskiego ciśnienia, w tym obwodu pompy zasilającej, obwodu pompy paliwa, obwodu powrotu paliwa, turbosprężarki, układu SCR, układu Common Rail i GDi
  • Zgodny ze wszystkimi typami pojazdów - w zależności od sprawdzanego pojazdu wymagane może być dodatkowe złącze
  • Obsługuje różne płyny: powietrze, paliwo, olej i dodatki
  • Dodatkowa zdolność do pracy dynamicznej pozwala diagnostom monitorować ciśnienie i wykrywać błędy, które mogą ujawniać się tylko w trakcie jazdy

Za pomocą YDT810 można diagnozować:

  • pompay paliwa i obwody powrotne paliwa,
  • turbosprężarki
  • Systemy SCR, Common Rail i GDI

Można wykonać następujące procedury:

  • diagnostyka zatkanych filtrów;
  • dynamiczna próba drogowa;
  • diagnostyka szczelności obwodu (sprawdzenie obecności powietrza);
  • pracować z różnymi cieczami (paliwo, olej, dodatki), a także z powietrzem;
  • pomiary w szerokim zakresie ciśnień od -1 do +35 bar (istnieje odpowiedni czujnik ciśnienia)
  • pomiar nadciśnienia i podciśnienia z dokładnymi odczytami na wyświetlaczu.
image
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.