-
AVM2PC - Stanowisko testowe apartaury paliwowej diesla










367770.00

od 300 zł do 20 000 zł
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność |
Mało
![]() |
Zamówienie telefoniczne: +48 697 993 360
Stanowisko testowe AVM2-PC to zaawansowane stanowisko testowe do pomp paliwowych silników wysokoprężnych
Główne cechy
- Elastyczny z akcesoriami Hartridge - może testować pompy in-line, rotacyjne, Common Rail oraz wtryskiwacze EUI, EUP i Common Rail
- Sterownik z systemem operacyjnym.
- Fazowanie ciśnienia do 80 bar
- Sprzęgło zapobiegające luzowi
- Dwa zmienne źródła zasilania DC (0-24 V przy 3 A)
- Chłodzony dozownik
- Pomiar temperatury przecieku wstecznego na wylocie pompy
- Pomocnicze gniazdo do sterowania zewnętrznym kalibratorem i czujnikami punktu wtrysku
- Analogowa regulacja prędkości dla precyzyjnej kontroli regulatorów
- Cyfrowe wyświetlacze ciśnienia
- Zachowaj kontrolę nad „szturchaniem”
- Edytor i wykonanie planu testów Auto Step
- Kompaktowe wymiary w porównaniu z innymi maszynami
- Zaawansowany pomiar wideo 12 lub 8 cylindrów
- Silnik prądu stałego 20 KM (15 kW) o wysokim momencie obrotowym
- Koło zamachowe 1,8 kgm2 (43Ibft2)
-
- Wyświetlanie wydajności pompy i danych eksploatacyjnych stanowiska testowego przez 15 ”TFT
- Cyfrowe dynamiczne fazowanie (opcjonalnie)
- Cyfrowe dynamiczne taktowanie (opcjonalnie)
- Digital Advance (opcjonalnie)
- Digital Boost (opcjonalnie)
- Digital Rack (opcjonalnie)
Urządzenie, umożliwia operatorowi szybkie korzystanie ze stanowiska testowego, dzięki czemu można potencjalnie przetestować więcej pomp diesla przy użyciu AVM2-PC niż przy użyciu innego systemu stanowiska testowego.
Bezpieczeństwo i ergonomia
Podczas projektowania AVM2-PC kwestią bezpieczeństwa była oczywiście kwestia bezpieczeństwa. Koło zamachowe jest całkowicie zamknięte, a komponenty elektryczne są w pełni osłonięte w szafie elektrycznej. Wyłączniki awaryjne są dostępne z obu stron maszyny i działają przez bezpieczny przekaźnik.
Korzyści
- Przyjazny użytkownikowi
- Standard przemysłowy umożliwia rozbudowę
- Możliwe połączenie z siecią lub modemem (np. W celu udostępniania informacji o planie testów lub bazy danych wyników między kilkoma komputerami)
- Zatwierdzony i rekomendowany przez Delphi Systems, Denso, Siemens i Stanadyne
