Konto użytkownika

Aby dokonać rejestracji w sklepie  internetowym należy kliknąć górny (czarny) pasek w miejscu gdzie widnieje napis "ZALOGUJ SIĘ / STWÓRZ KONTO"  Po rozwinięciu panelu po prawej stronie należy podać swój adres e-mail i kliknąć czerwony przycisk " zarejestruj mnie". Następnie na karcie rejestracji nowego klienta należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku "zarejestruj mnie" można już zacząć robić zakupy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca rejestrację w naszym sklepie. Na dzień dzisiejszy nie korzystamy z linków aktywacyjnych.

Nie, posiadanie loginu i hasłą nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z promocji i rabatów dla stałych klientów.

Po dodaniu do koszyka wszystkich produktów które chcemy kupić przechodzimy do koszyka klikając czerwony pasek z napisem "Twój Koszyk". Następnie wybieramy rodzaj wysyłki i rodzaj płaności, możemy także wpisać uwagi do zamówienia. Po niżej klikamy guzik "jestem nowym klientem" i wypełniamy wszystkie wymagane pola. Jeżeli jednak chcemy przy okazji się zarejestrować zaznaczamy box "utwórz konto w sklepie" jeżeli jednak nie chcemy się rejestrować, nie zaznaczamy. Po potwierdzeniu, iż zapoznaliśmy się z regulaminem klikamy poniżej przycisk "Przejdź dalej". Na kolejnej stronie wyświelti się podsumowanie zakupów jeżeli wszystkie dane i towary zgadzają się z naszym wyborem klikamy guzik "Potwierdź" I to wszystko.

W przypadku gdy zapomnimy hasła, należy kliknąć w napis "przypomnij hasło" po otwarciu panelu logowania z górnego paska i tam podać swój adres e-mail, który został użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Można dokonywać zmian swoich danych, wystarczy po zalogowaniu przejść do odpowiedniej zakładki w panelu "MOJE KONTO" wyświelanym po lewej stronie. Lub kliknąć napis "Ustawienia" w stopce strony, w menu Obsługi klienta.

Zamówienia

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować sklep drogą e-mailową, dane znajdują się w zakładce "Kontakt". Wysłanie "niechcianego" zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. W przypadku płatności przelewem paczka wysyłana jest wybraną przez klienta firmą przewoźniczą jeszcze tego samego dnia, w którym został zaksięgowany przelew na koncie. Natomiast w przypadku płatności "za pobraniem" paczka wysyłana jest od razu, zazwyczaj jest to 1 dzień roboczy.

Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Można próbować anulować zamówienie lub wysłać zapytanie odnośnie modyfikacji zamówienia na nasz adres mailowy e-sklep@jrmotors.pl

Jeżeli tylko osoba realizująca zamówienie zostanie poinformowana do momentu zapakowania pierwszego zamówienia. Jeżeli natomiast taka informacja dotrze do nas gdy paczki będą już gotowe, lub wysłane - w takim wypadku będzie trzeba zapłacić za 2 przesyłki. Z reguły nie utrudniamy i staramy się robić tak żeby zamawiający był zadowolony.

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych i zalogowanych. Ponadto każdy klient otrzymuje wiadomość e-mail generowaną automatycznie  informującą o aktualnym statusie:

  1. Przyęto zamówienie,
  2. W trakcie realizacji,
  3. W trakcie realizacji 14 dni - w przypadku gdy dany towar musimy sprowadzić z Wielkiej Brytanii,
  4. Produkt wysłany,
  5. Zamówinie gotowe do obioru
  6. Zamówienie anulowane

Wysyłka i dostawa

Tak, podczas wypełniania danych w zamówieniu proszę zaznaczyć odbiór osobisty i jeden z trzech oddziałów, w którym jest możliwość odbioru osobistego.

Wszytkie ceny przesyłek są widoczne podczas składania zamówienia

Tak, ale takie zamówienia są składane "manualnie" w formie pisemnej na naszego maila czyli e-sklep@jrmotors.pl

W Twoim koszyku znajduje się prawdopodobnie akumulator. Jest to przedmiot, którego nie wysyłamy kurierem. Takie zamówienie można odebrać tylko osobiście w Gdyni lub w Sopocie. Taka sytuacja ma też miejsce gdy suma zamówienia jest mniejsza niż 10zł.

Płatności

Istnieją trzy możliwości zapłaty za zakupy:

  1. Przelew na konto bankowe sklepu. Numer konta oraz wszelkie niezbędne dane prezentowane są w potwierdzeniu zakupu,
  2. Płatność przy pomocy zintegrowanej platformy Przelewy24,
  3. Płatność przy odbiorze osobistym. Klient zamawia towar w sklepie po czym odbiera go w punkcie,
  4. Płatność przy odbiorze towaru u kuriera tzw. "za pobraniem"

Wymiany i zwroty

  • Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podawania przyczyny co zostało opisane w paragrafie 6 naszego regulaminu.

Nie. Bez rozliczenia można wymieniać tylko przedmioty w tej samej cenie. Istnieje natomiast możliwość wymiany przedmiotu tańszego na droższy z dopłatą.

Do 30 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej i przyznania zwrotu.

Tylko i wyłącznie przelewem na konto.

Reklamacje

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. 

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie przedmiotu na adres sprzedawcy (ul. T. Wendy 15 81-351 Gdynia). Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania go z razem towarem. Klient zalogowany ma możliwość wypełnienia elektronicznego formularza dostępnego przy nazwie zamówionego artykułu w karcie "moje zamówienia". Wystarczy kliknąć czerwony napis "Reklamacja", opisać krótko usterkę i kliknąć "zapisz".

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni o dnia jej wpłynięcia, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli upływ terminu przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, termin ten przesuwa się do najbliższego dnia roboczego.

Jeżeli natomiast uszkodzenie powstało w wyniku nieprawidłowego transportu należy sporządzić wraz z kurierem protokół szkody i skontaktować się z nami.

Produkty

  • Można zapytać o przedmiot online klikając w ikonkę koperty pod zdjęciem produktu, lub telefonicznie dzwoniąc pod numer tel: (58) 661-25-87. Jeżeli będziemy dysponować większą liczbą informacji o produkcje niż widnieje na stronie sklepu w opisie, na pewno je udostępnimy klientowi.

Nie, nie wszystkie produkty są dostępne. Przy przedmiotach dostępnych w naszych magazynach zawsze jest informacja (poniżej ceny), że produkt jest dostępny i ilość sztuk w magazynie.

Natomiast przy produktach niedostępnych widnieje czerwony napis "Poinformuj mnie gdy produkt będzie dostępny". Klikając w ten napis i podając adres e-mail, zostaniemy poinformowani stosowną wiadomością, że produkt już jest dostępny. Nie ma możliwości zakupu przedmiotu, który akurat jest niedostępny!